wtorek, 15 maja 2012

9. Moje konto na filmweb.pl

Dziś chciałabym tylko udostępnić wam link do mojego konta na serwisie z filmami - filmweb.pl
Jak macie konto możecie mnie zapraszać. :)
Lubię gadać o filmach więc na pewno nie będzie nudno ;)
Link
Kończę i idę grać na gitarze ;D





 Wybaczcie, ale jeszcze muszę wrzucić filmiki (a nie będę tworzyć nowej notki, bo to by było bez sensu), również przeciwko anulowaniu TSC. Może i niektórych już wkurza to, że w każdej notce o tym piszę, ale naprawdę to jest dla mnie ważne.

Tak czy inaczej, oto linki do filmików:

Filmik 1

Filmik 2

Filmik 3

Filmik 4

Filmik 5

Wierzcie mi, mogłabym jeszcze więcej ale nie będę już zawalać bloga. Wszystkie te filmiki można znaleźć na youtubie.

5 komentarzy:

  1. Fajne filmiki;)
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pf-november-rain-photo.blogspot.com/ zapraszam na bloga o fotografii.Zostaw swój mały ślad, to dla mnie bardzo ważne. Jeśli będzie możliwość - zrewanżuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Many with the enemy generals travel on their own and therefore are easier than you think
    to sign up for. The deal is economic and requires no disk but instead downloaded from online
    stores such as, PSN store (Play - Station Network Store),
    Xbox Live, or for PC gamers on battlelog. You must also make it sure that an outdoor
    TV supplier is offering you a trusted warranty and support services to gain your confidence.



    Take a look at my web site ... battlefield 4 hacking tools

    OdpowiedzUsuń
  4. (1) Mike must sluggish down, both his ideas and his body.
    As soon as you do that, your phone will flicker for a
    second and you will hear a audio. This will be the simplest and most secure approach to conceal Cydia in your iPhone.


    Also visit my web site: http://cek.li ()

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowadays, flash games really fascinate players as every step
    is highlighted with lighting, special sound
    effects and exclusive shots. By subscribing to such speedcam providers,
    you are interested interested in playing. To me, as the
    gamers remain gratified with just a speed boost.

    Also visit my web blog :: farmville 2 country escape cheats

    OdpowiedzUsuń